رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان کرمانشاه گفت: آقای روحانی، فردا(دوشنبه، 18 اردیبهشت) به کرمانشاه سفر می‌کند.
کد خبر: ۴۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایسنا منطقه کرمانشاه، جلیل صحرایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور ساعت 17 عصر فردا، در ورزشگاه امام خمینی(ره) واقع در بلوارتاقبستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه افتتاح کارخانه خودروسازی صحنه را نیز برنامه دیگر سفر آقای روحانی به کرمانشاه اعلام کرد و افزود: آقای روحانی هیچ جلسه و گردهمایی دیگری در استان نخواهد داشت.

صحرایی خواستار حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور شد و اظهار کرد: می‌توانیم در قالب این حضور گسترده مطالبات مردم را به سمع و نظر آقای روحانی برسانیم.

وی گفت: با توجه به استقبال خوبی که مردم از ستادهای آقای روحانی در کرمانشاه دارند، پیش‌بینی می‌شود جمعیت قابل توجهی در این مراسم حضور داشته باشند.

رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر ستاد اصلی آقای روحانی، ستادهای زیر مجموعه شامل ستاد زنان، جوانان، ستادهای مردمی، ستاد اصلاح طلبان، ستاد اصولگرایان معتدل و ستاد حزب اعتدال و توسعه را نیز در کرمانشاه داریم، عنوان کرد: در هر 13 شهرستان نیز حداقل دو ستاد مردمی و بانوان فعال است.

صحرایی محور فعالیت ستادها را رعایت قانون و موازین اسلامی دانست و تاکید کرد: هدف ما این است که در ستادها دستاوردهای عظیم دولت را به مردم معرفی کنیم که در این خصوص دست ما نیز خالی نیست.

وی تاکید کرد: البته گاهی در این راه درگیر بی اخلاقی‌هایی هم می‌شویم، مانند اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی ما را پاره می‌کنند.

رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون از چهره‌ها و شخصیت‌های مهمی برای سخنرانی در کرمانشاه دعوت شده، ادامه داد: این روند را ادامه می‌دهیم، همچنین از این پس بر روی تبلیغات میدانی و ایجاد شور انتخاباتی در شهرها و بخش‌ها و روستاها تمرکز می کنیم.

صحرایی ابراز امیدواری کرد، با این اقدامات شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات و رای بیشتر آنها به آقای روحانی باشیم.

وی با بیان اینکه شور و شوقی که در ستادهای اقای روحانی وجود دارد در سایر ستادها دیده نمی‌شود، گفت: امیدواریم در نهایت عقلانیتی که بر کشور حاکم شده چهار سال دیگر نیز تدوام یابد.

رئیس ستاد روحانی در استان در پایان با بیان اینکه ستاد آقای روحانی از هیچ کاندیدای شورای شهری حمایت و برای وی تبلیغ نمی‌کند، افزود: درب ستاد ما به روی همه باز است، اما از 
هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار